Direktlänk till inlägg 14 oktober 2010

har inget att Göra :)

Av oskar paulsson - 14 oktober 2010 19:08

 Tjo  ;) HAr inget att göra så jag skriver tips och sånt om örtöjning :D Ehmm... 1.ehh Folk undrar hur Man gör ehh du kan ju göra det vid en piercingstudio men enklare att göra själv. Börja från vanligt 'hål' sen använder du dig av en töjning typ en så kallad taper  eller kan du använda en spiral kan du göra upp till 8/10mm sen använder du typ siliconTunnlar Och sånt :) i Piercingstudio har jag sett att dom brukar använda en så kallad *Enlarging Crescent*:) sen är det bara att fortsätta så:) 2.Hur många milimeter du ska töja per gång :hmm... jag har gjort lite snabbt jag.. men 2mm i månaden typ :) .3.Vård:asså sköt era öron så ni inte för en sådan*blowout* inge vidare har fått det en gång men det försvann efter nåra veckor :) massera era öron med typ jojobaoil eller vad det heter och helosan/vaselin  elr nått bra xD .. aja Vi  höres :D Sköt om era öron !! ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av oskar paulsson - 14 oktober 2010 19:04

Tjo    har aldirg haft Blogg Förut tänkte testa :) men tänkte inte göra inlägg om typ vardagen helgerna KAnske Ibland LOL men .... Tänkte Skriva mer om örtöjningar eftersom jag HAr blivit galen i Det:) har typ 29mm Själv :D  aa Men Vi Höres HErra ;) ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards